Wat een leven - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Esther Loo - WaarBenJij.nu Wat een leven - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Wat een leven

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Januari 2008 | Jemen, Sanaa

Hallo hallo,
nog steeds in de Rode zee. Het weer begint minder te worden (kouder) dus ik heb vandaag heel braaf heel veel geleerd! Ben al bij hoofdstuk 4! Verder een beetje bij Rogier gezeten terwijl hij de wacht had. Rogier begint al aardig verkouden te worden, hopelijk wordt het niet erger! De kaptein heeft ook een mail naar kantoor gestuurd met het verzoek om ons 3 dagen achter te laten blijven in Singapore, is in principe al goedgekeurd! Oh, oh, oh,wat heb ik toch een rotleven ;)
Nu snel naar bed! Ben wel heel moe van al dat leren!
Kus, Esther

• 05 Januari 2008 - 18:19

Freek:

Hoi Ester,

Vandaag (5 januari)je pa en ma even op bezoek gehad, en natuurlijk je cadeau gekregen; hardstikke leuk. Ik heb de CD direct opgezet, maar Stieneke begon al tijdens het eerste nummer te zeuren, zodat ik hem (ook al tijdens het eerste nummer) weer uitgezet heb. Maar ik ga hem nog een keer helemaal luisteren hoor! Ik hoop (figuurlijk bedoeld) tot zaterdag!