Bijna thuis - maar lekker toch niet! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esther Loo - WaarBenJij.nu Bijna thuis - maar lekker toch niet! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Bijna thuis - maar lekker toch niet!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Januari 2008 | Frankrijk, Parijs

Dag 17 - 08/01/07 - Ergens op de Middelandse Zee
Vandaag weer een heel hoofdstuk Statistiek in m'n hoofd geprobeerd te krijgen, moet eerlijk zeggen dat het wel een beetje droge stof is hoor! Maar goed, ik heb statistiek nooit heel leuk gevonden om te leren. Het is wel handig om in je hoofd te hebben, maar goed dat maakt het leren niet leuker! Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat het best koud is vandaag hier! Ben na pikheet heel even naar buiten geweest om een sigaretje te roken en zelfs met lange broek en trui had ik het best heel frisjes! Ben wel blij als we weer de andere kant op gaan en ik weer gewoon lekker in de zon kan liggen! Hahaha. Wat ben ik toch een verwend
nest! :)

Dag 18 - 09/01/08 - Ten westen van Portugal (I think)
We zijn de bocht om en ik heb nog steeds nergens last van, we slingeren dan ook maar 3 graden ofzo, dus het is relatief rustig. Het schijnt normaal gesproken erger te zijn! Maar goed, morgen rond de middag varen we in de Golf van Biskaje en dan breekt het los zegt men... ben benieuwd!
Vandaag ook weer een wasje gedaan, jaja, ben net een braaf huisvrouwtje zo... ghehehe. Morgen maar eens goed stofzuigen en hutje opruimen en dan zijn we helemaal klaar voor Rotterdam!

Dag 19 - 10/01/08 - Golf van Biskaje (ten westen van Frankrijk)
en we slingeren!!!! Het is nog steeds niet dramatisch, maar toch aardig! Zo nu en dan zie ik vanuit ons raam alleen nog maar water en daarna alleen nog maar lucht! Is toch leuk! Rogier zegt dat we 8 graden slingeren. De lift gebruik ik
voorlopig niet meer, daar komen allemaal hele vreemde geluiden uit en dat vind ik toch minder prettig. Bovendien is traplopen ook niet heel verkeerd voor me.
Moet me alleen goed vasthouden... hahaha. Bovendien, als je het goed timed word je bijna als vanzelf naar boven getild! Als het schip "zakt" zakt de trap ook mee en dan kost het stukken minder moeite! ;)
Kijken hoe het slapen vannacht gaat, aangezien we nu met z'n tweeen liggen, heb je toch wat minder ruimte om heen en weer te rollen... arme Rogier! :)
Kus, Esther

Beste mensen,
Gisteren Esther en Rogier in Rotterdam bezocht. Ze hebben het goed naar hun zin. Ik kreeg een schijfje met foto's mee. Het album is dus vernieuwd.
Groetjes Henk

  • 14 Januari 2008 - 12:15

    Jannie:

    Wat leuk, Esther dat je gisteren in Rotterdam was en ook nog visite hebt gehad!
    Ik heb hier al een hele poos niet meer gekeken, maar ben weer helemaal bij.
    De afgelopen week zat mijn hoofd te vol van de brand in het kinderdagverblijf van Marian. Het gebouw is in de nacht van maandag op dinsdag (7/8-1) helemaal uitgebrand.
    Heb inmiddels ook begrepen dat jullie volgende week zondag nog niet terug zijn en dus niet deze kant op komen.
    Ik wens je nog veel plezier en ook nog mooi weer erbij! En erg fijn dat jullie naar Singapure kunnen. Bofkonten!!!! ;)
    Groetjes,
    Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Het enige zinnige wat ik tot nu toe kan zeggen.. is dat ik aan boord stap van de Nedlloyd Honshu en op stap in Tanjung Pelepas en ik mijn vriendje kan knuffelen... Waar de reis ons dan verder naar toe brengt, een hele goede vraag!

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 36297

Voorgaande reizen:

19 December 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: