Wanneer weten we of.... - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Esther Loo - WaarBenJij.nu Wanneer weten we of.... - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Wanneer weten we of....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Januari 2008 | Jemen, Sanaa

Dag 37 - 28/01/08 - 10 mijl ten zuiden van Al'Mukkah (Yemen)
Jaja, een hele precieze locatie vandaag! Dit komt doordat dit vanmiddag zo omgeroepen werd. Meestal hoor je dat je heel veel mijlen noordnoordoost (of een andere windrichting) vanaf een of andere plaats bent, maar vandaag was het heel precies allemaal. We zijn de Rode Zee dus bijna uit! Next port is: Port Kelang (Maleisie) en een dag later Singapore! Het ziet er nog steeds naar uit dat we 3 dagen kunnen blijven in Singapore, er moet alleen nog een hotel gezocht worden en aangezien het Chinees Nieuwjaar is op de 7e is dat nog wel een beetje lastig... Alle betaalbare hotels zitten vol, zeemanshuis is aan het verbouwen en kan geen gasten ontvangen. Maar als het goed is kunnen we nog wel een kamer krijgen in een iets duurder hotel.
Tja, zou toch jammer zijn als die 3 dagen Singapore niet door konden gaan. Dan maar iets meer geld uitgeven aan het
hotel... Wie weet komen we daar nooit meer! Of misschien ook wel ooit nog eens.
Ach, we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt.
Verder vandaag wederom een heerlijk suf maandagje gehad. Ik heb grandioos uitgeslapen vanmorgen (kwam er pas rond kwart over 10 uitrollen) Na het douchen een heel klein beetje geleerd (ja, gaat nog steeds wel redelijk, niet zo hard
als vorig jaar, maar het weer is ook stukken beter dan vorig jaar!) daarna geluncht met bahmi (not so good) na de lunch heb ik heerlijk een boek gelezen en na de koffie waren alle wolken weg en ben ik verder gaan lezen in het zonnetje.
Heb zelfs nog even een duik genomen in het zwembad (tot 2x toe) want die was zo heerlijk schoongemaakt vanmorgen! Het bad heb ik nog nooit zo mooi egaal blauw gezien. Het vieze biertje om vijf uur is ook aan het zwembad gehouden. Zelfs de 2nd heeft een duik genomen!
Na het avondeten met Rogier een filmpje gekeken, "the goodbye girl" ofzoiets, maar het eind viel toch een beetje tegen...
En nu, zo om half elf 's avonds is Rogier z'n wachtrondje aan het lopen en zit ik in de HCR een mail te tikken en besef ik me ineens dat er al weer een dag voorbij is... Over anderhalve week zijn we als het goed is al van boord en misschien zelfs al wel thuis! Volgens mij zijn zowel Rogier als ik er wel aan toe hoor, gewoon ons eigen bedje om in te slapen, gewoon ons eigen ritme bepalen (enigzins in ieder geval) en gewoon weer een beetje kunnen doen en laten waar je
zelf zin in hebt.
Rogier is gewoon toe aan vakantie (logisch, hij zit al bijna 3 weken over z'n termijn heen) en ik ben stiekem wel weer toe aan werken en andere dingen doen dan slapen, eten, niksen, tv-kijken, boeken lezen, studeren, in de zon liggen en niksen... Nog iets meer dan een week en dan krijgen we allebei weer waar we aan toe zijn hoop ik!
Dit was het weer voor vandaag, m'n boek ligt op me te wachten ;)
Kus, Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Het enige zinnige wat ik tot nu toe kan zeggen.. is dat ik aan boord stap van de Nedlloyd Honshu en op stap in Tanjung Pelepas en ik mijn vriendje kan knuffelen... Waar de reis ons dan verder naar toe brengt, een hele goede vraag!

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 36298

Voorgaande reizen:

19 December 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: