Foto's - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Esther Loo - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Januari 2008 | Nederland, Leiderdorp

Beste mensen,
Nog steeds niks van Esther dus daarom schrijf ik maar even iets. Wij, mijn broer Freek en ik, zijn zoals jullie gelezen hebben vorige week zaterdag op bezoek geweest bij Rogier en Esther toen ze in Rotterdam lagen. Ik had als vader natuurlijk alleen maar oog voor Esther en Rogier maar Freek heeft iets meer gezien en daarvan foto's gemaakt en die kreeg ik gisteren tijdens de familie nieuwjaarsborrel(nu nog? ja nu nog, wij grijpen ook alles aan om te kunnen feesten). Van deze foto's zal ik de komende dagen een selectie op de site plaatsen.
Hartelijke groet,
Henk

  • 21 Januari 2008 - 17:33

    Jannie:

    Zo, ik ben ook weer bij gelezen. Had het de laatste dagen druk gehad met die najaarsborrel. Ben er nog steeds druk mee: flessen leegmaken, glazen wassen, de overgebleven hapjes opmaken en zo. Hahaha.
    Ik heb alleen maar foto's met rode ogen gemaakt, dat is weer wat minder, anders kon je er van meegenieten.
    Leuk is Antwerpen, hè? Ben er ooit geweest met bekenden uit Brasschaat, dat was helemaal leuk. Kom je toch in delen van Antwerpen waar je als toerist niet zo snel aan denkt.
    Grappig dat je op de Elbe was, ook al was het maar een klein stukje. Ik heb gelogeerd aan de Elbe, ietsje achter Dresden.
    En natuurlijk heb ik van het bezoek van je paps en je oom gehoord. Gezellig!
    Nou meid, groetjes, ook aan Rogier.
    Tot ziens of schrijfs maar weer.

  • 21 Januari 2008 - 20:01

    Anoniem:

    Prachtige foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Het enige zinnige wat ik tot nu toe kan zeggen.. is dat ik aan boord stap van de Nedlloyd Honshu en op stap in Tanjung Pelepas en ik mijn vriendje kan knuffelen... Waar de reis ons dan verder naar toe brengt, een hele goede vraag!

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 36298

Voorgaande reizen:

19 December 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: