Wiegen en Stampen - Reisverslag uit Rome, Italië van Esther Loo - WaarBenJij.nu Wiegen en Stampen - Reisverslag uit Rome, Italië van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Wiegen en Stampen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Januari 2008 | Italië, Rome

Dag 27 - 18/01/08 - Voor de kust van Frankrijk
Zo... we slingeren al weer aardig en naar het schijnt wordt het straks nog veel erger. Ben echter nog steeds niet misselijk of wat dan ook! Durf alleen niet te gaan douchen zonder dat Rogier in de buurt is... Verder vind ik het wel komisch
dat als je loopt het net lijkt of voorover of achterover geduwd wordt. Alleen met traplopen moeten we wel een beetje uitkijken, voor je het weet lig je beneden.
Vannacht wel slecht geslapen, mede door het slingeren, maar vooral omdat het echt veel te warm was! Ben er zelfs nog even uitgegaan om af te
koelen! (dat terwijl ik het normaal gesproken niet snel warm heb!)
Rogier had MO night, dus dat hield in dat hij de hele avond vrij had en niet voor hoefde te slapen, we hebben gezellig een film gekeken en van onze Leonidas bonbonnetjes gegeten, we hebben er nog steeds een heleboel. Ze zijn wel echt heel erg lekker!
Verder heb ik nog een beetje in de Lonely Planet - Singapore (reisboekje) zitten lezen... hehehe, ben me al helemaal aan het voorbereiden, over iets meer dan 2 weken zijn we er en hebben we 3 dagen om daar rond te kijken, er is daar zo veel te zien, dat het vast niet allemaal kan, zou wel graag naar Little India gaan, toch ook nog wel even naar Chinatown (toch wel leuk!) ook wel langs New Bugis Street (was vroeger \\\"de wallen\\\" van Singapore, tegenwoordig is het wel degelijk!) en zo zijn er nog wel 100 dingen die ik wil zien... nu Rogier nog!

Dag 28 - 19/01/08 - Voor de kust van Spanje (dat kleine stukje boven Portugal)
Het slingeren gaat nu nog veel mooier! Hahahaha. We stampen er nu ook een beetje bij, maarrrrr, nog steeds niet misselijk! Jammer he??? ;)
Vandaag weer eens goed boven de studieboeken gehangen, weer twee hoofdstukken verder! Maar statistiek blijft saai... Hopelijk wordt het nog wel wat boeiender,want dit is echt suf!
Verder tijdens de wacht van Rogier ook nog even op de brug gezeten, maar het was mij daar toch te koud hoor! 15 graden binnen!

Dag 29 - 20/01/08 - Straat van Gibraltar
Het lijkt erop dat het weer even wat rustiger is, het is dan ook zondag... Dus is het stiekem ook wel zo fijn dat het rustig is! Vandaag tijdens Hap aan de Tap kregen we bitterballen! In Rotterdam op ons verzoek toch maar weer besteld, gelukkig! Dat hoort er tenslotte toch wel een beetje bij. Helaas nog steeds geen cola-light, maar ach, genoeg ijsthee en andere troep en over ca. 2 weken zijn we weer in Singapore en daar kunnen we meer dan genoeg cola-light kopen!
Vannacht gaan we de straat van Gibraltar door, meer dan genoeg bootjes in de buurt. Op de Ecdis zie je allemaal bootjes in elkaar liggen (dat komt door de schaal, ze raken elkaar bij lange na niet) Dus Rogier zal een druk wachtje krijgen, waarschijnlijk! En ik ga er lekker bij zitten in m\\\'n mega-warme vest en met m\\\'n nieuwe bruine slofjes (zelluf gemaakt, koude voeten!!!!)
Kus, Esther

  • 22 Januari 2008 - 20:21

    Marina:

    Hey meis, fijn dat je niet zeeziek geworden bent joh! En nu op naar de betere temperaturen!!!

    Mocht je tijd en zin hebben in Signapore, moet je zeker naar de Zoo gaan, dan daar eten (buffet; zoooooo lekkerrrrrr) en daarna naar de Night Zoo. Is echt super de moeite waard!!! Verder is een rondtrip met de tram op Sentosa ook erg leuk en dan uiteraard naar boven in de Merlion!
    Maar ach, je gaat je zeker te weten vermaken, daar maak ik me geen zorgen over...

    Ik heb by the way die andere baan ook dus heb nu 2 banen!!! Ik loop bijna naast mijn schoenen van trots ;-)

    Tot horen weer meissie!!!

    Dikke zoen, Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Het enige zinnige wat ik tot nu toe kan zeggen.. is dat ik aan boord stap van de Nedlloyd Honshu en op stap in Tanjung Pelepas en ik mijn vriendje kan knuffelen... Waar de reis ons dan verder naar toe brengt, een hele goede vraag!

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 36237

Voorgaande reizen:

19 December 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: