Dag 15 en 16 Zondag en rustdag - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Esther Loo - WaarBenJij.nu Dag 15 en 16 Zondag en rustdag - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Dag 15 en 16 Zondag en rustdag

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 Januari 2008 | Tunesië, Tunis

Dag 15 - 06/01/08 - Op de Middelandse Zee, onder Kreta.
Vandaag is het zondag en dat betekend dat Rogier alleen z'n wachten hoeft te lopen en verder niets, lekker rustig dus! Tijdens z'n ochtendwacht heb ik nog wel even op de brug gezeten. Na de lunch zijn we lekker rustig met z'n tweetjes "TV" gaan kijken. Weekbanden dus! 's Avonds de bekende hap aan de tap en slap aan de bar hangen, maar het was wel gezellig! Alleen jammer dat m'n gepoets van
gisteren voor niets is geweest en ik eigenlijk nu weer overnieuw kan beginnen.
Verder is er vandaag echt helemaal niets bijzonders gebeurd eigenlijk... dus hou ik het kort vandaag!
Dag 16 - 07/01/08 - Op de Middelandse Zee, bij Tunesie in de buurt ergens?!
De eerste dag voor Rogier in de machinekamer. Hij mag dus weer lekker zweten.
Het is er nu aagenaam warm, of misschien wat minder aangenaam warm... tis maar net hoe je het bekijkt! Rogier vroeg vanmorgen al of ik niet ook zin had om te komen poetsen... nou... na het bar-avontuur heb ik het wel even gehad met al dat
gepoets!
Vandaag heb ik een heerlijk rustig dagje voor de tv gehangen en verder zo min mogelijk gedaan. Heel schandalig, maar ja, daar had ik zo'n zin in!
Morgen ga ik wel weer leren en dingen doen hoor! Ons hutje moet tenslotte ook nog goed en grondig schoon gemaakt worden voor het zaterdag is (Rotterdam) zeker aangezien we waarschijnlijk bezoek krijgen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar dan moeten we wel doen alsof dit het schoonste bootje op het water is... ;)
Verder doen we vandaag de was. Ook dat was al weer hard nodig. Ben allang blij dat de uniformen en overalls van Rogier door de wasbaas gedaan worden, maar de prive-was is mijn taak!
Nu (het is nu avond) gaan Rogier en ik maar eens kijken hoever de wasmachine met onze was is en daarna lekker een filmpje kijken, waarschijnlijk Cinderella Man! :)
Kus, Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Het enige zinnige wat ik tot nu toe kan zeggen.. is dat ik aan boord stap van de Nedlloyd Honshu en op stap in Tanjung Pelepas en ik mijn vriendje kan knuffelen... Waar de reis ons dan verder naar toe brengt, een hele goede vraag!

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 36295

Voorgaande reizen:

19 December 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: