Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Esther Loo - WaarBenJij.nu Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Esther Loo - WaarBenJij.nu

Antwerpen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Januari 2008 | België, Antwerpen

Dag 25 - 17/01/08 - Toch de wal op in Antwerpen!!!
Zooooo... ik ben echt weer helemaal bijgeshopt! Vanmmiddag bleek dat de vrouwelijke leerling vrij zou zijn die middag om de wal op te gaan en dat
betekent natuurlijk dat ik ook de wal op ging!
Eerst weer met een shuttle-busje naar het haven kantoor, daar bleek dat er geen openbaar vervoer in de buurt kwam, dus dat we toch echt met een taxi zouden moeten, gelukkig kwamen we een hele vriendelijke meneer tegen die ons best 10 min. lopen van het centrum af wilde zetten! Binnen een uur zaten we al lekker binnen aan de koffie. Vervolgens helemaal uit ons dak gegaan tijdens het
winkelen, het bleek namelijk Solden (uitverkoop) te zijn in Belgie is dat nogal groots, is tenslotte maar 1x per jaar! De schade is niet zo groot, maar ik moest wel met een heleboel tassen zeulen! Ik heb: een jurkje, een lange broek, een
simpel zwart/groen gestreept shirtje en een tinker-bell trui (met het elfje van peter pan erop) Verder nog een boek, een Antwerpen te voet boekje (voor Rogier) een setje oorbellen die hoort bij de ring die ik van Rogier heb gekregen en
uiteraard heeeeeeel veel chocolade... hahaha. Maar niet bij Mama Babeluta, die konden we namelijk niet vinden... Maar nu van Leonidas, dat zal ook best lekker zijn, toch?
Toen moest de leerling nog een kaart op de bus doen en hebben we (in de stromende regen) aardig lang gezocht naar een brievenbus. En daarna werd het toch wel weer tijd om een taxi te gaan zoeken en terug naar het schip te gaan. Nog even snel een broodje gehaald bij Panos en aan de overkant van de straat stond na het eten een taxi. Die heeft ons weer veilig naar het havenkantoor gebracht en hier zit ik dan weer! Rogier heb ik toch maar even wakker gemaakt om hem z'n kadootje te geven en te laten zien hoeveel chocolade ik gekocht had... :) Hij vond het leuk, al was hij nog half in slaap!
Nu ga ik maar eens lekker onderuitgezakt een boekje lezen denk ik en nog een beetje na-genieten!
Kus, Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Het enige zinnige wat ik tot nu toe kan zeggen.. is dat ik aan boord stap van de Nedlloyd Honshu en op stap in Tanjung Pelepas en ik mijn vriendje kan knuffelen... Waar de reis ons dan verder naar toe brengt, een hele goede vraag!

Actief sinds 30 Nov. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 36300

Voorgaande reizen:

19 December 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: